Ahad, 10 Oktober 2010

Kenyataan SU Agung UMNO Malaysia

qamai jugak yang terkejut dan tidak sama sekali menyangka bahawa SU UMNO akan mengeluarkan kenyataan betapa lesu dan lembiknya PEmuda dan Puteri UMNO masa ini. Dan saya juga tak ketinggalan menonton feedback dari Ketua Puteri dan Ketua Pemuda mengenai kenyataan ini.ada yang kata tak patut dan ada yang kata perlu fokus kenyataan kepasda sesuatu..............

Bagi saya apa yang amat menarik adalah kenyataan SU Agung UMNO ini sepatutnya sudah lama dikeluarkan, ini disebabkan REALITInya memeang benar kalau kita jejaki keseluruhan UMNO Bahagian, Ketua Bahagian dihayun mimpi dengan cerita dan pmong2 kosong Ketua2 seperti  Pemuda, dan Puteri.Tetapi yang jelas di cawangan2 UMNO memang ketara sekali aa yang dinyatakan oleh Tengku Adnan itu sendiri. Ada sewtengah2 UMNO Bahagian pergerakan Pemuda dan Puteri hanya UJUD masa ketika Ketua Bahagian berada di satu2 tempat atau program.lepas prohgram hampas kata orang Perak.

Kalau  kita lihat di Negeri Kedah saya pergerakan UMNO mmg ujud sebegini ketika ada majlis sahaja itu pun dapat dilihat pada Pakaian Seragam yang mereka pakai ketika itu. DiCawanganb2 pemuda dan puteri tak dapat dinilai lansung kehadiran mereka malah untuk mendapat korum mesyuarat pun agak sukar sekali.

Apa yang ingin dijelaskan disini adala sebenaaaaaaaaaar dan realitinya UMNO SEBENARNYA BELUM BERUBAH WALAUPUN PERLEMBAGAANNYA SUDAH BERUBAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan