Rabu, 11 Ogos 2010

Nasib Melayu Pulau Pinang Akan Sama Seperti Palestin Di Gaza.

Ramai kita telah melihat dan juga mendengar apa yang berlaku dan menimpa Nasib peniaga2 Melayu Pualau Pinang di Komtar khasnya........lain2 tempat akan menjadi sama satu hari nanti.

Kenapa ini semua berlaku ....seperti yang kita sedia maklum atau segaja takmau faham (disebabkan Taksub)ambil tahu. Ramai juga kenalan dan ahli politik bersuara bahawa dalam PRU akan datang Pualau Pinang tak akan dimenangi oleh BN. Realiti yang amat tepat sekali dan patut diambil iktibar oleh BN sewndiri.............apa yang Gearakan dan MCA telah buat untuk memenangi BN kelak ?  sebenarnya tak ada pa pun yang boleh dibuat oleh baik MCA mau puan Gerakan, jika apa pun yang akan mereka buatkan kelak hanya semata2 membantu kaum Cina itu sendiri padahal hakikatnya mereka tahu agak sukar untuk BN menang.
Apa tindaktanduk yang berlaku sekarang , apa yang dibuat oleh Lim Guan Eng sendiri adalah menekan Bangsa Melayu ..hanya ini sahaja yang akan mendapat sokongan kaum Cina dalam PRu akan datang,untuk memastikan perkara ini menjadi realiti.maka tugas Guan Eng sekarang adalah menekan dan terus menekan Melayu (hanya ini yang disukai oleh Pelampau Cina) untuk merealitikan Melayu Pulau Piang akan sama dengan Melayu Singapore.

Sama- sama kita berfikir dan mendalami iktibar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan